بلغمی ها

همه چیز در مورد افراد بلغمی مزاج

بلغمی ها

همه چیز در مورد افراد بلغمی مزاج

نکات قابل توجه در مهمانی ها و دید و بازدیدها

• اگر مهمانی در طی روز باشد استفاده از آجیل، میوه و شیرینی اشکال ندارد. ولی سعی کنند همراه غذای پخته از آنها استفاده نکنند و اگر جایی خواستند غذای پخته بخورند هرگز آجیل، میوه و شیرینی با آن نخورند مگر دو سه ساعت قبل از غذا.

• در رابطه با شیرینی ها بهتر است میوه را جدا از شیرینی و آجیل مصرف کنند. منظور شیرینی های سالمی است که در بازار  به فروش می رسد و با آرد درست می کنند. در هنگام خوردن شیرینی هم سعی شود با آن آب نخورند که مضر خواهد بود.

• از تخمه های دارای روغن های سرد مانند آفتاب گردان و تخمه ژاپنی و امثال آن به هیچ وجه نبایداستفاده کنید.به جای آن می توانید انواع مختلف تخمه کدو مصرف کنید که بسیار مفید است. تخم خریزه و طالبی هم مفید است و هم چنین تخم یک نوع صنوبر به نام چلغوز که در ایران وجود ندارد اما در اروپا خیلی طرفدار دارد نیز خوب است.
• در مورد آجیل باید دقت کنید هر میوه ای که خدا بسته آفریده است مانند گردو و بادام را هرگز در آجیل ها اگر به صورت باز باشند استفاده نکنید، چرا که مشکل آفرینند و باید در زمان مصرف شکسته شوند و یا زمان کوتاهی از شکسته شدن آن گذشته باشد(مانند پرتغال که میوه ای بسته است و درست نیست که ما آن را به صورت باز قرار دهیم جز در زمان مصرف) . ولی پسته و فندق که خودش باز هست اشکال ندارد که مغزش را جدا کنند.

sours:www.ravazadeh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد