بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران درباره یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ملت ایران در آغاز دهه چهارم انقلاب یعنی دهم عدالت و پیشرفت در سرنوشت سازترین نقطه انتخابهای خود ایستاده است.

ادامه نوشته

اطلاعیه شماره 1

در پی درخواست های مکرر از سوی هواداران جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در خصوص روش های واریز کمک های نقدی خویش جهت هزینه های مربوط به نامزدهای شورای شهر، اطلاعیه ذیل از سوی حامیان و ستاد مردمی دکتر روازاده منتشر گردید.

ما طرفداران جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران و آقای دکتر حسین روازاده کمک های نقدی خویش را به شماره حساب بانک ملت (جام) 20535199/61 به نام جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران واریز می نماییم تا اینکه این جامعه بتواند مبلغی هر چند ناچیز از هزینه های مربوط به نامزدهای شورای شهر تهران خویش را تامین نماید.

جمعی از طرفداران احیای تغذیه سالم

افتتاح سایت ستاد انتخاباتی آقای دکتر روازاده

به اطلاع کلیه کاربران محترم می رسانیم، سایت ستاد انتخاباتی آقای دکتر روازاده(کاندیدای شورای اسلامی شهر تهران) راه اندازی گردید. جهت ورود به این سایت از لینک زیر استفاده نمایید.

http://www.ravazadeh.com

برگزاری نشست خبری جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

نشست خبری جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران روز شنبه مورخ 1392/3/18 از ساعت 17 تا 19 با حضور دبیر کل، قائم مقام دبیر کل، دبیر اجرایی و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران و بیش از 30 خبرنگار از خبرگزاریها و سایتهایی خبری مختلف به شرح ذیل برگزار گردید.

در این نشست ابتدا آقای دکتر حسین روازاده دبیر کل جامعه و آقای دکتر احمد ناجی زواره دبیر اجرایی جامعه به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت جامعه پرداخته و سپس پاسخگوی پرسشهای خبرنگاران در مورد محورهای ذیل بودند.

ادامه نوشته

انتظارات جامعه اسلامی حامیان کشاورزان از دولت یازدهم/ افزایش تعداد روستاها

دبیر کل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران، انتظارات از دولت یازدهم در بخش کشاورزی را تشریح و اعلام کرد: توسعه روستاها باید با شتاب سه دهه اخیر انجام شود.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسین روازاده در نشست خبری با تأکید بر امنیت کشاورزی انتظارات جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران از رئیس جمهور دولت یازدهم را تشریح و اظهار داشت: توسعه روستاها باید با شتاب سه دهه اخیر انجام شود.

ادامه نوشته

برنامه های حکیم دکتر روازاده نامزد شورای اسلامی شهر تهران اعلام شد

باعنایت به ثبت نام آقای دکتر روزاده در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران و پیرو استقبال اقشار مختلف مردم از این اقدام، با توجه به توانمندیها، تجارب و تخصص ایشان، موارد ذیل که بر اساس قانون اساسی جزء اختیارات شوراهای اسلامی شهر می باشد، به عنوان بخشی از برنامه های اجرایی ایشان از طرف ستاد انتخاباتی دکتر روازاده اعلام می گردد:

ادامه نوشته

اطلاعیه ارسال گزارشات در مورد شیرهای آلوده

برحسب گزارشات شفاهی از طرف حامیان تولید/تغذیه سالم در اکثر نقاط کشور ایستگاه‌هایی به نام ایستگاه سلامت برای رفع آلودگی شیرها ایجاد شده است که به گفته ناظران خصوصاً در شمال کشور شیرهای کشاورزان و دامداران روستایی که راهی بازارهای روز

شهری هستند بین راه گرفته و درمنبع مخصوصی ریخته و با اضافه کردن وایتکس /سود سوزآور/ مایع ظرف شویی زمان ماندگاری شیر را به اصطلاح افزایش می‌دهند که این مواد سرطانزا و به شدت سمی می‌باشد.

 

لذا از حامیان و هم وطنان شریف خود می‌خواهیم که اطلاعات خود را هرچه سریعتر کتباً و تهیه عکس و توضیحات کامل برای ما به هر طریقی که می‌دانید ارسال کنید.

نمابر و پیامگیر صوتی:02166427235

ایمیل: khasal2011@gmail.com

آدرس پستی:تهران، خیابان جمهوری، خیابان برادران یاسری، کوچه ماه، پلاک 20، طبقه دوم صندوق پستی 14195394

خوردن مواد غذایی سالم آن هم به روش صحیح

رعایت اصول مورد سفارش در تغذیه سالم یعنی خوردن مواد غذایی سالم آن هم به روش صحیح و طریقه درست برای جلوگیری از ایجاد اخلاط فاسد و بد در بدن انسان لازم می باشد که تحت عنوان تدابیر خوردن و آشامیدن در منابع طب سنتی به آن اشاره شده است. مثلاً وقتی گفته می شود ماست را با غذای گوشتی نخورید به همین دلیل است چون اثر تخریبی آن بلافاصله برای افراد حادث نمی شود (برخلاف خوردن عسل با خربزه که مشکل سریع بروز می کند) و در این زمینه مردم عموماً آگاهی کمی دارند،

متاسفانه به شکل فراگیر این نکات رعایت نمی شود و در دراز مدت باعث بروز بیماری های متعدد می شوند که خود و پزشکان امروزی از علت و ریشه اصلی آن آگاهی ندارند.
در طب سنتی بابت تغذیه سالم و نحوه خوردن و آشامیدن نکات بسیار دقیق و مهمی بیان شده است که لازم است هر فرد با آگاهی از مسائل اولیه طب سنتی از این مطالب آگاهی داشته باشد و حتی الامکان آنها را رعایت  نماید.

"خوردن مواد غذایی سالم آن هم به روش صحیح و طریقه درست" زمانی تحقق می یابد که هر دو شرط برقرار باشد بنابراین با انجام هر یک از حالات ذیل که یک یا هر دو شرط رعایت نشده اند، بدن دچار آسیب می گردد که اگر در کوتاه مدت اثر تخریبی آن را نبینیم در بلند مدت حتماً بیماری ها و مشکلات متعدد گریبان گیر ما خواهند شد:

 1- خوردن مواد غذایی سالم به روش غلط :
عسل و خربزه هر دو مواد غذایی سالم هستند ولی نباید با هم خورده شوند.
خوردن آب هم زمان با خوردن غذا نیز از این دست می باشد. یعنی علی رغم این که آب و غذا هر دو سالم باشند ولی نباید هنگام غذا خوردن آب نوشید.
از دیگر مواردی که در این حالت جای می گیرد خوردن مواد خام همراه با پخته می باشد.
ضمناً هر فردی با توجه به مزاج خود باید غذای مناسب مزاجش را شناخته و مصرف نماید، مثلاً افراد صفراوی باید گرم و خشک ها را کمتر میل کنند و ترجیحاً به همراه مصلحاتشان استفاده نمایند و یک فرد بلغمی نیز لبنیات را باید کمتر بخورد و آن هم به همراه مصلحاتشان.

2- خوردن مواد غذایی نا سالم به روش صحیح:
مانند خوردن کنسرو ماهی که دارای روغن ناسالم و مواد نگهدارنده فراوان هست اگر چه به روش صحیح هم میل شود باز مضر می باشد.

3- خوردن مواد غذایی نا سالم به روش غلط:
بدترین و مخرب ترین حالت این حالت هست مانند خوردن مرغ ماشینی و هورمون دار امروزی همراه با نوشابه و سالاد دارای سس های کارخانه ای آن هم با حجم زیاد و سپس خوابیدن با شکم پر.

منبع: سایت تغذیه سالم

نماز صبح خطر حمله‌هاي قلبي را كاهش مي‌دهد

تحقيقات نشان مي‌دهد؛ اداي بموقع نماز صبح و بيدار شدن از خواب طولاني‌مدت بويژه در حوالي صبح مي‌تواند در پيشگيري از بيماري‌هاي قلبي عروقي موثر باشد.

دكتر مهرداد فخرالديني متخصص قلب و عروق در گفتگو با ايسنا، گفت: با توجه به اين كه حملات قلبي بخصوص سكته‌هاي قلبي در اوايل صبح بيشتر اتفاق مي‌افتند و در اين زمان غلظت خون به حداكثر رسيده، فشارخون و فاكتورهاي لخته شدن خون در رگ‌ها در بيشترين ميزان آن است، بنابراين بيدار شدن در اين زمان مي‌تواند به كنترل و تنظيم گردش خون و كاركرد قلب كمك كند.

وي ضمن بيان اين‌كه گرفتگي قلب و حملات قلبي از خطرناك‌ترين بيماري‌ها و عامل اصلي تصلب شرايين و انسداد شاهرگ‌ها خواب طولاني مدت در شبانه روز است، افزود: اداي نماز صبح به دليل همزماني آن با اوايل صبح و همچنين ايجاد آرامش روحي در افراد در كاهش فاكتورهاي خطر حملات قلبي موثر است.وي افزود: علاوه بر اين فاكتور، در فصل زمستان نيز به دليل تاثير سرما، افزايش گرفتگي عروق و حملات قلبي بيشتر ديده مي‌شود.

دكتر فخرالديني خاطرنشان كرد: نماز بموقع در هنگام صبح و بيدار شدن در اوايل صبح به جلوگيري از سكته‌هاي قلبي كمك كرده و نقش موثري در فعاليت هورمون‌ها، سلول‌ها و در نتيجه تنظيم گردش خون دارد
sourse:www.ravazadeh.com

آیا می دانید که سوخت چراغ عمر شما چیست و چگونه باید آنرا مدیریت کرد!

وقتی خداوند متعال بشر را خلق می کند، از همان بدو تولد ودیعه ای به نام حرارت غریزی را به انسان عطا می کند و آن را سرمایه حیات بشر در دنیا قرار می دهد و همان گونه که یک چراغ روغنی برای روشن ماندن نیاز به روغن دارد، انسان نیز برای ادامه حیات، نیاز به این حرارت دارد که به عنوان سوخت چراغ عمر هر فرد می باشد و به هر کسی قدر معلومی از آن ارزانی شده است و همان گونه که اگر صاحب چراغ روغنی، فیتیله آن را بالا بکشد باعث می شود سوخت چراغ به سرعت تمام گردد و چراغ خاموش شود. انسان نیز باید این حرارت را با تدبیر به بهترین حالت خرج نماید.


ورزش های سنگین نه تنها هیچ ارزش درمانی ندارند، بلکه یک نوع خودکشی محسوب می شوند و وقتی فردی چندین سال ورزش سنگین می کند عملاً فیتیله چراغ عمر خود را بالا کشیده و حاصل آن نور خیره کننده ای است که در ظاهر همگان را به حیرت درآورده است و اندام، قدرت و توان آن شخص مورد تحسین دیگران قرار می گیرد ولی اگر این شخص در سن 35 سالگی سکته کرد از لحاظ طب سنتی هیچ جای تعجبی نیست، چرا که خودش باعث شده است تا سوخت چراغ عمرش یعنی حرارت غریزی اش با سرعت زیاد به اتمام برسد.
اگر این حرارت تمام شد قوه حیوانی، قوه طبیعی و قوه نفسانی دیگر در کالبد تن نمی مانند و همه با هم می روند (خروج روح از بدن) .
اگر قوه حیوانی (روح حیوانی) فردی از کالبد تن او بیرون برود، به اصطلاح طب امروزی فرد دچار ایست قلبی می شود، اگر کار قوه نفسانی (روح نفسانی) شدیداً مختل بشود، منجر به مرگ مغزی می شود و اگر مثلاً کبد از کار بیافتد، قوه طبیعی (روح طبیعی) از بین می رود.
وقتی یک خواننده غربی در حین اجرای یک برنامه سرشار از شور و حرارت ناشی از موسیقی های جاز، رپ و... و مصرف مواد مهیج دارای ترکیبات آمفتامین می میرد، جای تعجب نیست چرا که این گونه موسیقی ها مخرب اعصابند و حرارت غریزی را هدر می دهند و قوه نفسانی از کالبد تن بیرون می رود.
همچنین فوتبالیستی که در حین بازی می میرد، قوه حیوانی او از تنش بیرون می رود. وقتی کسی از فرط هیجان و شادی، ذوق مرگ می شود ؛یعنی هیجان زیاد باعث شده که روح حیوانی وی از قلبش خارج شود و حرارت غریزی او سرد شود. به خاطر همین امر است که افراد اهل امساک مانند برخی از علما به سنین بالای 100 سالگی می رسند، چون لذت هایشان، هیجاناتشان، لذت خوردن، لذت جنسی و تمام لذایدشان تحت یک تدبیر و انظباطی خاص مدیریت می شود و فیتیله چراغ عمرشان معتدل روشن است.
طب سنتی در خصوص این گونه مرگ های ناگهانی، چنین دلایلی را دارد و ارتباط کاملاً تعریف شده ای را بین تن مادی  با قوا و ارواح غیر مادی بدن می داند، ولی طب جدید در تحلیل این گونه مسائل در سکوت و ابهام فرو رفته است.
طب هندی، یونانی و چینی نیز مضامین و مفاهیم شبیه مفاهیم طب سنتی ایرانی را دارند.

sourse:www.ravazadeh.com